Olof "Alf" Södergård som tidigare var en habil löpare (något sämre i dagsläget), men som numera (pga diverse skador) även pysslar med cykling och roddmaskin (ja, det är sant). Hyser en förkärlek till uthållighetsidrotter och fullkomligt älskar Monarks testcyklar.

söndag 27 juni 2010

Ge mig en ny drog som tar mig nånstans

Skit. Gick skit. Skit också.

Hade ett par tvättäkta bajsben dagen till ära, alternativt är jag inte bättre än så här. Att tävla mer skulle nog göra att man blev bättre. Det här var 3e tävlingen för min del. Jag behöver således mer rutin. Fysiken ska vara tillräcklig för att kunna hänga med. Har svårt att få ut det som finns i kroppen på tävlingsbanan.

Körde 4 av 6 varv. Krampen jag fick i slutet av fjärde gjorde det enklare att bryta. Var med längst fram i klungan några gånger i alla fall. Det var kul. Hängde på en kontrastöt från Gustav Larsson och Kessiakoff också. Även det var kul. Resten var inte så kul.

Jaja. Nu skiter vi i det här.

Var ute på en promenad idag. Gick i skogen och sedan längs med vattnet. Blev läskigt sugen på att kunna springa igen. Har gått över 1.5 år sedan jag kunde springa obehindrat. Jag är bitter.


Bosön från en av sina natursköna sidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar