Olof "Alf" Södergård som tidigare var en habil löpare (något sämre i dagsläget), men som numera (pga diverse skador) även pysslar med cykling och roddmaskin (ja, det är sant). Hyser en förkärlek till uthållighetsidrotter och fullkomligt älskar Monarks testcyklar.

onsdag 3 augusti 2011

Torka i semestertider

Ojoj. Våjne våjne. Jag har inte skrivit på ett tag ser jag. Ni har inte missat särskilt mycket då jag under dessa veckor har varit mer invalid än vanligt. Har knappt tränat någonting och då finns det ju ingenting att skriva om. Nu börjar det dock ordna upp sig en smula, och jag hoppas därför att uppdateringarna kan ske något oftare (om det nu mot förmodan är någon som läser denna dynga).

Jaja, nu kom jag inte på något mer att skriva i kväll, men nu vet ni att jag lever i alla fall. Avslutar med en film. Det klassiska tv-programmet Wimans som gick på Z-TV. Underbart program. Speciellt 24h-sändingarna. Varför görs inte sådan tv längre?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar