Olof "Alf" Södergård som tidigare var en habil löpare (något sämre i dagsläget), men som numera (pga diverse skador) även pysslar med cykling och roddmaskin (ja, det är sant). Hyser en förkärlek till uthållighetsidrotter och fullkomligt älskar Monarks testcyklar.

måndag 29 november 2010

Allmänpåverkad

Facking skit. Känner mig lätt allmänpåverkad. Har gjort så sedan i fredags kväll. Väldigt obra är det. Inte sjuk, men inte frisk. Det är säkert på grund av att man är tvungen att åka äcklig kommunaltrafik bland människor som inte kan ta hand om sin hälsa ordentligt. Varför är det inte som i Japan, där lydiga medborgare visar respekt genom att bära munskydd när de bär på smitta. Jag hoppas att den här skiten rinner ur kroppen illa kvickt. Bäljade i mig varm soppa samt en massa fruktsallad för att driva ut demonerna. Håller varje liten tumme jag har i alla fall. Kanske går bättre om jag mumlar ett mantra; Get well, get well soon. Get well, get well soon...

//Blä

2 kommentarer:

  1. Ja eller så börjar du bara med LCHF.

    SvaraRadera
  2. smart. att jag inte tänkte på det. lchf löser ju alla problem. ska gå och köpa mig en bit valspäck att tugga på.

    SvaraRadera