Olof "Alf" Södergård som tidigare var en habil löpare (något sämre i dagsläget), men som numera (pga diverse skador) även pysslar med cykling och roddmaskin (ja, det är sant). Hyser en förkärlek till uthållighetsidrotter och fullkomligt älskar Monarks testcyklar.

lördag 31 juli 2010

Tungt

Hmm. Jag tror att en viss slitenhet börjar infinna sig i kroppen, och då i synnerhet i benen. Har inte kännt mig så värst fräsch på några veckor nu i och med en tämligen saftig träningsmängd i mina mått mätt. Nu blir det en något lägre totalmängd nästkommande vecka med främst kortare och rappare pass. Förhoppningsvis infinner sig en bättre känsla.

Eftermiddagens pass gick ju segt som fan. Pulsen och flåset lågt medan benen gjorde ont. Klassiskt tecken på slitenhet. Får bli en kort lätt rull imorgon på 2h bara.



Här är en låt från den där "Idol-Tove", hennes nya singel. Jag hörde den först på P3 och trodde då att det var en Lykke Li-låt. Soundet är ungefär detsamma. Låter helt okej i mina öron i alla fall.

Åter till chipspåsen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar