Olof "Alf" Södergård som tidigare var en habil löpare (något sämre i dagsläget), men som numera (pga diverse skador) även pysslar med cykling och roddmaskin (ja, det är sant). Hyser en förkärlek till uthållighetsidrotter och fullkomligt älskar Monarks testcyklar.

fredag 20 augusti 2010

På plats i metropolen

Falun.

Vi är här. Laser och jag har intagit Scandic. Vi gjorde en kvick entré genom lobbyn för att undvika alla papparazzi. Nu sitter vi och lökar på hotellrummet. Tyvärr fanns det ingen minibar.



Imorse hann jag med att slakta 2st korta Epiloger med Seglarn. Jag hade mtb-härket och Seglarn en cross. Han hade mage att pumpa sina däck innan också. Fusk. Det blev, som ni kanske förstår, aningens jobbigt för mig. Trampade ur utväxlingen rätt skapligt. Seglarn fick alltså ta lite längre förningar. 8,17 och 8,28 blev tiderna. 33min totalt. Bra och jävligt jobbigt var det.

Nu åter till SM. Återkommer med rapporter senare ikväll. Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar